کنفرانس آشپزی و علم (قسمت اول) - Science & Cooking – Part1

کنفرانس آشپزی و علم (قسمت اول) – Science & Cooking – Part1

ویدیو فوق برگرفته از مجموعه ویدیوهای iTunes University از دسته بندی Science است که در دانشگاه هاروارد تهیه شده در چهار قسمت توسط تیمشاتل لند به شما کاربران گرامی تقدیم می‌شود.
در قسمت اول از این سری کنفرانس‌ها به بحث در خصوص مفاهیمی از علوم فیزیک می پردازد، که زیر بنای آشپزی روزانه و همچنین آشپزی حرفه ای است. هر سخنرانی به سرآشپزی در سطح جهانی تعلق دارد، که هنرهای خود را در زمینه‌ی تزیین و پخت غذا ارائه می دهند. Ferran Adria هنر spherification را ارائه می دهد، Jose Andres در خصوص اجزا اصلی غذا و همچنین انجماد به بحث می پردازد ، Joan Roca طریقه پخت – انجماد – نگهداری را به نمایش می گذارد ، Enric Rovira شکلات‌های خود را به نمایش می گذارد و در آخر Wylie Dufresne نوآوری های خود با استفاده از آنزیم ترنسگلوتامیناز را ارائه می دهد. سخنرانی‌ها، به ابداعات آشپزی به عنوان الهامی جهت نفوذ به درک چگونگی روش های پخت و دستور پخت با تاکید بر تغییرات فیزیکی غذاها و خواص مواد می‌پردازند.

برای دانلود می توانید از لینک زیر وارد سایت شاتل لند شوید و از آنجا مستند را دانلود نمایید. در صورتی که مشکلی برای دانلود از سایت فوق داشتید، نام مستند را در گوگل جستجو کنید، سایت های دیگری هم وجود دارند که شما می توانید از آنجا دانلود کنید.

لینک صفحه دانلود مستند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *