هر آدمی داستانی داره، حتی شما

هر آدمی داستانی داره، حتی شما

 قراره داستان‌های شما را کشف و روایت کنیم. داستان‌هایی در مورد خودت، زندگیت، تجربه‌ها، فعالیت‌ها، کارها و مسیری که در زندگی طی کردی. این کار علاوه بر یادگار موندن برای خودت، برای کسانی که علاقمندن بیشتر باهات آشنا بشن و از تجربیاتت استفاده کنن، هم بسیار خوبه.

داستان سرایی، زندگینامه، داستان، روایتگری، قصه گویی

ممکنه خودت فکر کنی داستانی نداری، اما مطمئن باش داری، خوب هم داری. منتهی به دلایل مختلف مثل درگیر بودن ذهنت در این روزها و زندگی شلوغی که داری، باعث می‌شه اون داستان‌ها و خاطره‌ها یادت نیاد یا خیلی کم به یادت بیاد. نگران نباش، من کمکت می‌کنم به یاد بیاری.

حالا من چه کاری می‌خوام برات کنم؟

به حرفات گوش می‌کنم و با کمک خودت اون داستان‌ها را پیدا می‌کنیم و یک بانک داستان برای خودت ایجاد می‌کنی. می‌تونی از صحبت‌هات یک کتاب در بیاری و یا کارهای دیگری کنی که در پایین بیشتر توضیح دادم. این کار به عنوان یادگاری برای خودت و حتی دیگران باقی می‌مونه و یک عمر لذتش را می‌بری. این کار را برای عزیزانت مانند پدر، مادر و هر فرد دیگری که دوست داری از زحمات‌شون قدردانی کنی هم می‌تونی انجام بدی. من به حرف‌های اون عزیزان گوش و صحبت‌هاشون را ثبت می‌کنم و  یک کتاب ارزشمند از صحبت‌های آنها درست ‌می‌کنم.